Aug 1, 2009

tarikan baru universiti malaya dan pokok sakura

or to be more specific.....
fakulti sains....
kehkehkehkeh....


tandas R&R baru di fakulti sains


entrance dari depan....aku rase yang ni depan la kot....


moto untuk dijual


memang macam R&R kan.....hee....


tempat untuk melepak dan tido sementara tunggu kawan berbisnes


kipas pon ade......


girl in the mirror......???


hmmm....
UM/fac sains memang banyak duet.....
tapi duet aku diorang tak bayar-bayar lagi....
ni dah masuk bulan lapan dah ni....
hehhh..........




ni plak pasal pokok "sakura" yang tetibe berbunge depan fac sains ni.....
lawa gilerrrrrrrhhhhhh..............


gambar ini ditaja oleh perusahaan otomobil nasional (proton)....
hehehehe.....







aiiihhh......
kalau la aku ade SLR.....mesti lagi chun gamba nih....
fuuuuuhhhhhh..................................

6 tanda kaki:

bloodytiramisu said...

tandas lagik cantik drpd surauuuuu

uchiha ct-k said...

BETOL BETOL BETOL!!!
SAYE SAAAAAANGGAT SETUJU DENGAN ANDA!
huh!

ehemmmm said...

hahaha...mmg btol...surau secoet jerk...huhuhu...:"(.....waaa...ko dh masuk ek tndas tu....hbat2...1st class tuuu....ni yg wat ak trase nk tndas slalu neyh.....hahahaha...=D

Admin www.morhabshi.com said...

salam,
Tahukah anda bahawa anda boleh menjadikan blog anda ini sebagai sumber pendapatan tambahan? Tidaklah terlalu lumayan namun yang penting anda tidak perlu melakukan apa-apa pembayaran kepada kami sebaliknya kami yang akan membayar pada anda. Sila layari http://www.morhabshi.com untuk maklumat lanjut.

Terima kasih.

eyena said...

hahai ada2 je umai ni..haha

mascin said...

umaaaaiiiii
huhuhu watpe hehehe
miss u