Dec 9, 2009

susah jadik orang yang cerewet ni tau

betul.......
kalo tak jadik sket......buat balik.....
system banyak sangat etanol.....buat balik......
inikah ciri-ciri seorang researcher yang bagus?




tapi bile jadik camni yang susah diri aku sendirik jugak.....
nad dah banyak buat test tapi aku......?
ish ish ish...................
tu la.....
memang susah bile ade cerewet ni.....
keje siap lambat.....
lambat bersiap.....
susah nak carik pakwe.......





mmmm....
aku masih terpike-pike.....
wajarkah aku jalan kaki dari um sampai umah jap lagi?
45 minit tau.....
aku ngan lin dah penah buat demo dah......
mase exam week dulu.....
jalan kaki dari um sampai umah pade pukol 1 pagi......
hebat kan kitorang?
:D


semalam tengah run experiment.....
etanol terkene kat luke......
pedih giler.................................
luke tu sebab aku jatuh jumaat hari tuh......
luke tersebut adelah sangat besa......
sampai tar kat jalan tu bleh masuk.......
pergghhh.......
tu la.....
sape soh lari lagi....
padan muke......
-__-


weyyhhhhh...........
bile nak dapat duet nih.........
dah bulan 12 dah kottttttttt.......
kambing gurun tol......

0 tanda kaki: