Nov 7, 2009

semalam aku sempat pegi kutub utara......memang sejuk giler kat situ......

semalam exam solid state physics
(kod smes3203.....aku rase aku akan slalu ingat kod ni memandangkan kalo nak bukak tutorial die je kene taip password...same r ngan fizik statistik pun....smes2205.... :p )
exam pkol 3 kat DTC....
aku nyampah tol la kalo exam kat dewan tak cat tuh.....
gile sejuk.......
sejuk pun tak segile tuh.....

huuuu............



bertolak dari rumah sebelum pkol 12 lagi....
tunggu bas .....cam bese la....
hampeh....
kalo ade MPMUM yang bace blog aku ni...
ni aku nak ngadu....
bas gi pantai dalam slalu tak ikut jadual die tau.....
kitorang yang slalu menunggu ni malas nak emel kan kat korang pasal aduan ni......
huhu.....

total energy U=3NAEav untuk cari Cv berdasarkan Einstein model dan atomic displacement Ur=A exp i(kra-wt) aku habes dibuang begitu saje....
seb baek aku bijak menggunekan mase dengan menderive kan equation dan tengok balik BCC structure yang memang masuk exam semalam......
alhamdulillah.....seb baek.....hehe :D


sampai um gi kedai fac sains ingat nak beli pemadam....
pemadam aku tinggal seco'et je....
saiz die besa sket dari pemadam kat blakang pensel tekan tu....
kire nye macam mean free path die dah nak same ngan saiz sample la sebab dalam low temperature l ~ D


yang menjadikan aku agak bengang tuh.....
aku dah la pakai baju puteh yang slalu buat inner tu kat dalam....
pakai pulak baju itam yang besa yang aku rase agak panas gak la.....
pastu pakai lagi sweater biru feveret aku (eh...tak...tu sebena nye sweater kak iqa....hehe....) yang memang tebal......
tu tak leh nak lawan lagi sejuk dalam DTC tu....
giler tol la........
orang yang dok kat dalam dewan tu tak rase sejuk ke....
diorang ni spesis polar bear macam pak arab kat lab ni jugak ke?
aiishh......
seb baek aku blom lagi nak capai frozen state...
lin dah capai dah kot.......
siap dok tendang-tendang kusi lagi....
hehe...........





tak nak dah aku exam kat DTC......
tulun laaa...........
huwaaaa......................


tak.....aku tak maksudkan frozen throne ni yeh....
oh....lupe lak....
shamim!
jangan ko lupe janjimu padaku.....
habes exam bagi daku maen warcraft di laptopmu.....
huahuahuahuahua.........

p/s : dr. meriam sangat strict marking die.........lagi la aku takott........huuuu.......................................



awang cakap paper fizik stat susah giler.....
encik ithnin punye paper....
giler ah....
nak jadik cam paper kaedah maths sem lepas ke hape....
3 orang je yang pass....
huuuuu...


5 tanda kaki:

Unknown said...

salammm

huhu.sungguh2
penat kot dok menderive sume2 bnde tuh.hbis sakit2 pale aku.
last2 skit pon xkua.
frust kot.
yang aku xbace lak tu kua
dhlah mrking die tak yah ckp r.

adoyaiii
aku doaje skg ni.
hopefully kite semua dpt result yg bagus..
amiinnn =)

uchiha ct-k said...

kte harapkan kuar diatomic chain sbna nye...
best derive equation ni....
lg2 kalo dri sndri buat smpai dpat tanpa ade org tlg...
hoho....
tp kua monatomic...
kire ok la tu....
x buang byk mase...
heee....
:D

:: eyeNa :: said...

hahaha tak sangka aku DTC tu kutub utara!!

hee tapi mmg pon dulu i pernah pengsan kat dtc kes ni laa..sejuk gilerrr!!! ahaii sabaq jaa la..!

gud luck weh!

:: eyeNa :: said...

umai u silap laa .. i nombor 60 laa..adush!! silap2..betulkan..hee nak menang cane ni..

uchiha ct-k said...

-aina-
huuu....
sori sesangat beb......
i tak pasan...
dlm otak dok pike nombo 30 je...
so tnpa tgk byk kali kte pn ltak je 30...
huwaa.....
sumimasen...
gomenasai.....
huuu...