Sep 24, 2009

selamat hari raye

salam......

dengan ini saye seateawhomyra ingin mengucapkan selamat hari raye aidilfitri kepade sekalian muslimin dan muslimat yang telah berjaye mengekang hawe nafsu pade bulan ramadhan yang lalu......

dan dengan ini jugak saye ingin memohon ampun dan maaf kepade sekalian homo-sapiens yang membace, terbace, dibace dan berbace blog ni terutame sekali kengkawan, teteman, rerakan dan sesahabat hyundai saye......

maklumlah.....
manusie......
kengkadang tak sedar diri die buat salah kat orang laen.....
tambah-tambah lagi aku ni agak kasar.....  :p
mulut maen lepas je......
hehehehe.......
tapi walaupun mulut aku takde kertas penuras.....
hati aku amat baek tau.....
huahuahua........



ni gamba raye tahun lepas....
yang letes nye blom amek lagi.....
sebab kitorang baru sampai rumah dari johor tadi....
huhu.....



sesape yang tau rumah aku katne sile la datang eh......
terutamenye mereke-mereke yang dah diajak terlebeyh awal.....


sekadar gamba hiasan.....hehe.... :D





ni baru la rumah aku yang sebena.....
hahahahahahahahahahaha.....


fizikawan...........
jom buat trip!
hoho!
projek batch kite yang ketige.....
oyeahhhh....... ;)
^_^

aku ade gamba menarik untuk dikongsi bersame.....
ni kad raye tahun lepas yang adek aku yang last (iya) dapat dari kawan die.....





dapat detect tak ape yang kelakarnye kad ni.....?
hehe.....
p/s : soalan ini tidak ditanye kepade safa yer.....hehe...






 hatake kakak-shi mengucapkan salam aidilfitri kepade semue.....
pandu cermat, jimat duet raye....
hee...... :D

0 tanda kaki: