Jun 13, 2009

real means royal in spanish

lepas real madrid berjaye dapatkan kaka dari ac milan (bukan ac mizal) diorang skarang ni hampir nak dapatkan christiano ronaldo dengan nilai jual-beli yang mengatasi harga perpindahan zinedine zidane......

maknenye pasni si mamat perasan tu bakal jadik footballer paling mahal dalam sejarah....

semalam berite kate masih blom rasmi lagi...tapi kalo di pike-pike....dengan sifat die yang berlagak bagus nak mampus dan mate duitan tu....mesti die akan tri
me punye r....

ye r...memang r sebelum ni pun die ade kate nak gi real....tapi sir alex tak bagi die pegi.....

memang r die sangat terer...sangat heybart...aku sendiri pun ske dan tension tengok kaki die gelecek bola......tapi perlu la nak poyo kan diri kan....bukan je kat atas padang...luar padang pun beliau ini sangat perasan....nyampah btol ngan mamat sekor nih....

bagi real trade ni memang berbaloi.....kaka dah ade....ronaldo dah ade....ribery dengar kate diorang dah give up nak dapatkan die dari bayern.....kalo diorang bleh dapat kan laen-laen bintang cam villa ngan silva....era galacticos yang baru
akan bermule musim depan....o yeahhhhhh....!!

dalam era galacticos sebelum ni ade zidane, figo, roberto carlos, beckham ngan pakwe ku raul gonzalez blanco....kihkihkih.....
(ye......saye tau.....raul skarang dah kurang sengat die.....tapi die masih heybart....! heee...... )

tapi walaupun aku benci si ronaldo tuh....aku ske die masuk real....asalkan die tak amek nombor 7 milik raul....heh!

kalo die mintak nak nombo 7 gak....aku tendang-tendang muke die.....

kalo die mintak nombo 23 pun aku nak bakar rumah die.....sebok dok ikut jejak beckham.....(walaupun beckham bukan feveret aku.....tapi aku saspek die....)

kan best kalo bleh dapat messi jugak.....mmmmmmmmmmmm......................sangat ske beliau!!!! hoho......tapi macam tak mungkin jerk....
lagi pun barca kan rival ketat real....hohohohoho............




tapi aku still rase die tak layak jadik pemain bola paling mahal dunia.....
bagi aku zidane lagi terer dan best dari mamat poyo tuh...
huh!


top transfer :
1. christiano ronaldo bengong - € 94 million
2. zinadine zidane yang sangat best - € 76 million
3. kaka yang best jugak - € 65 million
4. luis figo - € 58.5 million
5. hernan crespo - € 53.6 million

0 tanda kaki: