Jul 1, 2011

kelisa yang LEGEND!

latar tempat : Blok C, Jabatan Fizik, Fakulti Sains, Universiti Malaya
situasi : waja park kat tempat "KHAS : Photonic Research Centre" kepunyaan kelisa. Kelisa tak dapat park, lalu beliau memblok waja.



aku rasa excited bila tengok video ni sampai "tershare" kat fb....wahahaha....
komen-komen bernas dari kengkawan aku....





ni baru waja....aku pernah nampak lori kena block...habis memekak lori tu, dok hon-hon tapi takde orang keluar nak alihkan kelisa legend tu...hahaha....nasib ko la labuuu......
(tak tau la apa berlaku lepas tu sebab aku ada kelas...)

fakta : (1) pemilik kelisa bukan calang-calang orang tahu! dalam dunia fotonik malaysia, beliau sangat di'respek'...!
          (2) beliau juga kaya sebenarnya. SANGAT! projek ribu-riban, juta-jitan....kelisa ni umpama topeng je ni....chewah! pepandai je aku.... :p

0 tanda kaki: