Nov 21, 2010

aku ade sejenis penyakit yang sukar diubati

hoho...
suspens tak bila baca tajuk entri ni?
(please cakap suspens...please...please....please please please...kamu jangan nakal....)
hehe....
tapi btul weh...
penyakit aku ni kejap dia tinggalkan aku...
kejap lagi dia cakap "cak! i'm baaaaccckkkk!!! miss me??" kat aku....
kadang tu tension gak....
caner nak elakkan diri dari baca mesej-mesej lama eh?
kalau dalam laptop lama dulu, aku pastikan archive kat YM aku tu sentiasa on walaupun lepas aku log out...
kesian betul eh....

gambar hiasan. tiada kena mengena dengan yang hidup mahupun yang belum lahir lagi...
kucing for my besday hari tu...
from : ??? ohoho...tak perlu suspen di situ...



inner shine ct-k : delete la weh! *@#$^%$#*!(#*@ la ko nih....aiiishh...


p/s : dengan ini saya berharap pada tahun hadapan, saya dapat mengatastarikhkan blog ini dengan lebih kerap.


oh! lupa pula nak bagitau...
laptop ku sudah bagai kutu di hujung rambut dah...
sukar diubati...
macam tuan dia jugak...
peace yo!

2 tanda kaki:

Naufal said...

ehem2.. hadiah dari Mr. Right ke?? hahaha

uchiha ct-k said...

ha'ah....
mr right left...
:p