Jul 23, 2010

rasa macam nak sepak je


aku ada sorang kawan ni....
aku pernah cerita dah pasal dia sebelum ni....
yang ambil actuary science kat um nih......
hari tu masa keluar berdating dengan dia & aja, kitorang bagi syarahan kat aja pasal sistem penggredan exam kat um.....(aja adalah budak utp)
kitorang cakap r kalau dapat C ke bawah boleh repair balik subjek tu, untuk baiki gred & pointer.....
pastu keluarlah pulak dialog nih.....

icha : kalau boleh kita nak extend lagi 1 sem, nak repair subjek....

ct-k : kenapa pulak? ko ada subjek yang dapat C ke bawah ke? [sebab setahu aku SETIAP SEM cgpa dia 3.5 ke atas.....kalau bukan setiap sem pun, hampir setiap sem............faham tak apa yang aku terangkan ni?]

icha : tak....

ct-k : habis tu?

icha : kita nak gantikan subjek yang dapat B tu dengan subjek yang lain..... [dengan erti kata lain, subjek lain tu nak dapatkan A]

aku rasa macam nak tumbuk je muka budak blur nih......

ni time dia pergi melbourne bulan mei lepas.....
nyampah tau....
dia tak nak pun sponsor aku pergi sana....
:p



huhu......

0 tanda kaki: