May 23, 2010

cepat atas tarikh (quick update)

waaaaaaahhhhhh.....
dah bape bulan dah kot aku tak tulis blog.....
giler ah....
aku kagum dengan diri aku sendiri......
hehehe.....

cepat atas tarikh :
  1. insya ALLAH aku akan konvo bulan ogos ni....exact tarikh adelah pada 7 ogos...memandangkan budak-budak fakulti sains punya hari konvo paling last, so memang sangat pasti r konvo kitorang hari sabtu 7 ogos.....it meanssss....korang sume kena datang dan bagi saya hadiah oke....
  2. aku terkezut gak tengok respon yang aku dapat from the below entry....i tot noone wud be interested....skali bukak blog ni tengok gedebuk 12 komen....oke...bilangan komen kedua tertinggi la setakat ni memandangkan blog ni bukan blog fofuler cam hamis jalikha itu..... :D
  3. skang (10-27 mei) aku tengah ada program 3P....amende ntah nama penuh program ni tapi dia pasal belajar pasal komputer2 ni la.....ada banyak course....aku amek comptia....lin, if ngan syahidah amek microsoft office project manger....dorang dah habis dah hari ni.....course aku ni je yang tak habis-habis lagi ni....huuuuu......
  4. sabtu depan (29 mei) the only elder sister that i have, kak iqa, akan berkahwin....perasaan? ............................................................................ :p
  5. skang aku tengah nak siapkan pape yang patut untuk conference kat terengganu  nanti...conference tu bulan jun ni nanti....nasib baik r x clash dengan wedding kak iqa yang belah pengantin lelaki punyer....huhu....
  6. tak tau nak tulis pe dah...huhu
bye!

    0 tanda kaki: