Dec 22, 2009

sila isikan tempat kosong dengan jawapan yang sesuai ok?

mmm....
rase rindu lak kat 8th......
huhu....
aku sebena nye.............
kalo boleh.....................
nak stay 8th lagi mase 4th year ni................
tapi..........................




aku tau............
i've made de rite choice by leaving 8th........
huhu.....
banyak benda yang aku boleh elakkan dengan tak duduk kat kolej kinabalu tu lagi..........
banyak..................................................
huhu.......
lagi pun peristiwa ni membuatkan aku lagi tekad nak tinggalkan 8th mase tu......
huhu......


mmmm.....
dis entry is just for me to ramble nonsense....
heh...!
:D
 
bilik mase 1st year
rumet : kak mas (PM mase tu) & kak sue
"advertisement" tu aku la tu yang tulis tu....
hahahaha......
sebab time tu dok gile maen zuma....
heee.... :D


 
bilik mase 2nd year
rumet : ct az-zaharah & nursharinni a.k.a yen


 
bilik mase 3rd year
rumet : wani-chan (floor rep) & ruzana izyan
yup.....nescaffe tu aku punye la tu.....nampak tak perkataan "mai" tuh....
hehe.....
aku start dari 2nd year lagi sebena nye.....
:D



[bilik c303] susunan buku yang pernah jadik "persinggahan" seekor beruk pade suatu pagi yang indah....
punye la aku terkezut......
habes je aku bace "sadaqallahul 'azhiim" trus aku pandang tempat ni sebab dengar bunyik soh-seh soh-seh mase aku ngaji time tu....
ape lagi....
trus aku jerit macam orang histeria......
dasar beruk......
pastu dah takde peristiwa berjerit-jeritan dah kat bilik....
aku rase sebab beruk tu takot dengar jeritan aku yang menawan kalbu itu.......



kad makan terakhir.....
gambar pasport tersebut perlu dilekatkan dengan gamba sailor venus....
dikhuatiri ade orang bomohkan gambar tersebut......



aku dan ehem ehem......
hahahahaha......
terima kasih kepada abang patung library yang membuatkan diriku tampak seperti kecil di situ.....
hehe....
[gamba ni takde kene mengene pun....]


sekian terima kasih.......
next week dah start sem baru dah........!!!!!!!!


nombo bilik aku mesti hasil bahagi 2 dari nombo bilik sebelum tu....
12 / 2 = 06
06 / 2 = 03
tapi floor tetap floor yang same.....
c300! 
oyeah!!!

4 tanda kaki:

hananiEy said...

umai ! c303! bilik ai yg best tu

hehehe ryndu ! ;)

safa nadia sabian.. said...

umai...nape melayan perasaan ni..ish2..jgn sedih2..umah baru kan tak kurg bestnye...ermmm..u rindu i tak?

norhayati bt osman said...

huhu..
sempat jek eh ko tgkp gmbr pintu2 blik ko tuh.haha

uchiha ct-k said...

-kak naniey-
yes....i noe....
hehehe....

-safa-
erk...mmm....ntah....
umah baru memang best pon....
feels like home....
ecece....
mmmmmmm.....i rindu u.....
bile u nak balik ni.......
huuuuu........
:p

-yat-
mesti....
itu suatu kewajipan....
lagi pun gamba tu dah lame...
mase kemas2 last day kat 8th ri tu...