Dec 29, 2009

entri ni takde tajuk

semalam 28 disember dah start sem baru dah.....
dan sepanjang 2 hari aku ber'sem baru' ini sangatlah........mmmm.....nak kate ape eh......
mmmmm......
agak boring r........
ade kengkawan yang slalu lepak sesame dulu dah takde........
ye r....dorang pandai......
bleh r habes 3 1/2.........
huuuu......
agak kesedihan di situ......................................


klas pertama aku gi.......
atoms n molecules physics.....
pkol 10-11.30......
budak 4th year : aku, pedo, cheak shee (die kate tinggal 1 paper ni je lagi die blom amek.....geng-geng die aku tak nampak....sian die sensorang.....huhu.....)
yang len budak 3rd year......


pastu gi klas fasilitator untuk ko-k lak......
yuran die dah tambah.......
sebelum ni budak-budak fasi bayar 100 untuk gi camping sume.....
kali ni kitorang kene bayar 120....
wadde hacked by pokemon???
mmm.....ade la jugak kawan kat klas tu......
kepada safa.......i nak pinjam boifren u jap eh.....
jangan risau.....
saye tidak mengape-apekan beliau.........
hehe...........


klas em (electromagnetism) aku ngan nisa' je 4th year.......
microprocessor a.k.a mikro-p aku ngan nad je.......
nope....bukan kitorang je budak 4th year.....
tapi kitorang sahaje yang ade dalam klas tu......
dan sejarah kembali berulang dengan klas semiconductor.....
kami berdue sahaje yang setia menanti dr. aaliyah rehmen khan tersebut.....
dengan bangge nye beliau menunjukkan slaid show pasal negara kesayangan beliau.......pakistan.....
uhuk uhuk........
dr. aaliyah tu sangat best weh.........
sesape yang tak tau nak amek ape untuk elektif jom r amek....
die aja satu-satu ape yang ko tak paham......
hohoho.....
gumbira daku sebentar........
ermm.....
tu je......


kesimpulan yang dapat aku simpul kan speanjang 2 hari ni......
bohr-ink......
safa.....
bile u nak balik ni.....
i rindu kat u.......
heh heh........


kepada kengkawan ku yang dah grad dah.......
safa, bella, del, fizin, saii dan sebagainye.....
jenguk-jenguk lah tempak lepak kita dulu tu eh......
kenangan seyh.....
hehe......


sedih ni.....
nak grad dah rupenye aku ni......
rase cam aku baru je 2nd year.....
heee......
:D

6 tanda kaki:

Lord Biohazard said...

bertukar-tukar background... tak tetap pendirian btol.. haha

dr aaliyah best ek?
aku amik quantum ngn die.. tp klas isnin tak masuk.. mebe sebab aku smpai lambat and die abis awal kot..haha

and dlm 2 hari ni aku nmpk lin je.. eh tak.. smalam aku jumpe lin.. hari ni tak lgsung... gile lonely
haha

uchiha ct-k said...

ade lak tak tetap pendirian....ni name nyemenyesuaikan background dengan keadaan diri....
hahaha.....

ahh ko memang....slalu lambat... :p

"lonely"
mmm.....
btol3....
lonely kat jabatan....
lonely kat rumah....
huhu.....

safa nadia sabian.. said...

alala..umai..kamu mampu buat daku nanges....dh la cyber cafe ni...malu i...terharu kamu rendu kte..kte ni lagi lonely...ntah ape je keje yg parents kte nk kte wat smpai sume keje tak bagi pgi...sudahnye..dok umah tanam anggur..nnt i balik k...rindu u jugak sygku..

nk pinjam topek ek..hehe..thnx sbb pnjm..atlis die ade kwn amik faci tu...die rso sgt takde mmber...ala...i nk g lagi sekali...bestnye main lumpur yg dlm tu

uchiha ct-k said...

huhu...
jgn nangis yang oy...
nak buat caner...
ni la kehidupan budak final year n budak yg tunggu nk konvo...
hahaha....

ye...baeklah...
harap nanti 1 grup r ngan topek...
malas nak beramah-tamah ni...
i ni kan bukannye jenis ringan mulut...
eyhh....ko join r skali weh...
mintak kt encik wahab tu...
laaaaagiiii la kte ngan topek ske...
heeee.........
:D

Anonymous said...

hehehe..kumai sedih nyer ayat ko..kan aku dh jenguk ko kat ips rie tu
heheheh


MAJ 6169

uchiha ct-k said...

ala....
skali je tu...
mane cukup...
hahahaha....
nak lobey lobey lak...
mmm...
caner nanti bile dah konvo....
mesti lagi jauh...
huhu...