Nov 23, 2009

aku rase aku dah matang sket

dah lame dah sebena nye aku nak buat entri ni......
rujuk balik pade entri aku ade ape dengan 16 september......
dalam kad yang dorang bagi tu sume soh aku jadik matang sket.....
so entri kali ni aku nak counter balik ape yang dorang cakap......
untuk membuktikan......
bahawa............
ct-k sudah matang sket!
wohoooo!!!!



bukti-bukti sahih yang mengatekan aku dah matang sket :
  1. aku dah lame giler tak beli dan bace kreko......dah hampir setahun dah kot......kreko ni aku start bace mase kat matrik dulu.....kebetulan mase tu cover die cite naruto.....time tu aku minat naruto je....bile dah beli kreko start r ske cite-cite len dalam tu......kreko ni ade adek die.....name die arena.....sampai kat um ni rumet mase 1st year, kak sue, memang jenis layan anime gak....dan die layan arena......so tiap-tiap bulan aku beli kreko kaksue beli arena.....walaupun kreko kuar 3 kali sebulan, arena kua 2 kali sebulan....aku sanggup! hoho...demi mu....hohoho......aku start stop bace arena bile kaksue dah duduk lua mase 3rd year.....mase 3rd year sem 2 a.k.a sem lepas disebabkan aku bizi banget ngan projek 8thplorace aku melupekan pakwe ku itu.....sian beliau....sampai skarang aku dump beliau......nanti r....kalo aku rase cam nak rujuk balik aku gi r pujuk beliau sambil berkate "abang kreko.........."
  2. aku tak bape minat dah makanan jajan nih.....gule-gule memang dah lame bukan feveret aku.....kek aku boleh makan 1-2 helai je pastu muak dah.....coklat.....bole la....up sket la dari kek.....cume yang aku maseh ske lagi adelah kropok cam twisties ngan super ring tuh....hohoho....sedap weh.......
  3. skang ni kalo balik umah aku tak tengok sangat dah tv......kalo bukak pun slalu bukak discovery, national geographic.....pergh......cite-cite aku nak jadik cam einstein dengan menonton rancangan-rancangan tersebut......kehkehkeh.......channel 715 bukan pilihan utama dah......(eh....yeke....hehe.....)
  4. slalunye channel 811-813 aku tekan last skali......tujuan utama tengok bola or sportscenter je.....kalo dulu mase aku skola dulu aku sanggup bersengkang mate tak tido sebab nak tengok bola.....pastu bile datang skolah tak tau nak borak ngan sape pasal bola......(girls skool maa.....) kalo ade yang tau pun diorang tau pasal pemain yang hot-hot je......wehh....kalo muke hensem tapi maen cam taik lalat wat pe......ceh! sebab tu la mase skola dulu aku slalu mengidamkan menginginkan kawan lelaki yang boleh aku nak "bincang" tentang arena bola sepak dunia nih....ceh! poyo nak mampus......tapi skang tak dah....bola pun aku dah jarang tengok......mane de mase beb.....kalo ade pun den sogan nak turun DM tengok bola ngan budak-budak laki len......
  5. lame-kelamaan aku rase aku dah makin lembut......hahaha.....jangan tanye pape......
  6. sebab aku sendiri rase cam aku dah matang sket.....i just feel de waves n de vibrations.....

TAPI.......
aku maseh ske selemun......
sampai skang aku tengah cube nak khatamkan episod die.....
panjang giler dowh......
sailormoon.....
sailormoon R......
sailormoon S.....
sailormoon super S.....
sailormoon star......

jadi.......
tak heran lah aku leh gune payung jadik selemun tu punye stick nak heal orang-orang jahat tuh.....
best nye kalo ade stuff tuh kan............

tengok betape matang nye aku......
siriyes tu beb.....

5 tanda kaki:

Lord Biohazard said...

still tak matang.. huh!~
haha

MEMORI ARINA said...
This comment has been removed by the author.
MEMORI ARINA said...

Kematangan bererti meninggalkan segala unsur keKARTUNan.... anda rasa anda sudah benar2 matang?

Anonymous said...

haha..bukti yg xmacam terbukti
hahaha

maj 6169

uchiha ct-k said...

-shamim-
ala....
jeles la tuh....

-maktik-
matang ape.....
tengok katun = matang
:D

-fizin-
ko same je ngan shamim...
jeles....
:p