Sep 7, 2009

mendapat cahaya keimanan


hehehehehehehe.......


hari tu disebabkan klas biofizik takde make budak-budak klas tu mengeplan untuk pegi muzium seni asia yang kat jabatan asia timur tuh.....
maka berlepas la kami berenam (aku, lin, yat, fizin, shamim ngan saii) ke tempat tersebut dengan menaiki motokar (haha....) shamim manakala fizin menunggang kuda beliau.....
sampai di sane kami dijamu dahulu dengan bau-bauan enak menggamit rasa yang datang daripada kafe jabatan tersebut.....
cobaaaann..........

mari menengok gambar-gambar yang telah dirakam oleh henpon sony ericsson K770i saye.....
heee... :D



kawan-kawan....
sile la melawat muzium ini ye...
kami tak penah pegi pun walaupun dah final year....
ini fes taim kami pegi....



mereka


budak kecik yang jakun.....hehe...


ngeri..........



kami mengambil peluang untuk belajar origami buat burung merpati (burung keamanan)
fizin kate beliau tidak perlu belajar membuat origami tersebut kerana beliau sudah sedia sabar....
ceh! piiiiraahhh.....


mai fes burung


tree of peace


aku nak amek gamba macro....tapi asek tak jadik....geram tol....


mai seken burung


hehe.....
identitiku harus wujud di mane-mane



mesej-mesej yang akan dihantar ke jepun sane....



disebabkan orang-orang kat muzium tu kagum melihat aura yang dikeluarkan oleh saye...
maka mereka memanggil saye untuk memberi ceramah kepada pengunjung yang hadir akan peri pentingnye anime dalam kehidupan seseorang insan.....




heee.....
peace no war brader....
:D

3 tanda kaki:

Nur Sharmila said...

umai..aku pun xpernbah jejakkan kaki ke sana sepanajang 3 tahun lebih dok kat um ni.huhu.xpe2...sebelum grad insyllh sampai sana.hehe.smpai hati xajak..majuk2....

Anonymous said...

kuda pun kuda..tp ko ngan lian*(bukan nama sbnr) rie tu nk juga pinjam kuda aku mlm2 wlupn aku xtau ko nk g mane..kuda aku tu kuda terbaek wooooooooo..........

kang bila nk guna kuda pandai je cari
klu x..ngomel je memanjang

MAJ6169

uchiha ct-k said...

-mila-
huhu...
tu r....
penah dgr je tp x penah jejak kaki...
seb baek budak2 ni ajak g....
kalo x kte pn x merase g sane...
huhu....
alalala....
majuk.....
cepuk kang....
kihkihkihkih....

-fizin-
oyt!
perlu ke letak nombo plat moto ko???
hahahaha....
yela2...
mmg r nnti kalo time dperlukn ktorang harus pndai carik kude ko....
sbb tu pnggl kude...
x pnggil moto bur--ok....
kehkehkehkeh....
:p