Aug 21, 2009

arigatou ne..... :D

setelah berhari-hari tak berinternet sebab streamyx kat rumah ni bengong.....
aku rase cam borink giler.....
nak update blog!
nak update blog!
jerit hati nurani ku....
huahuahuahua....
tapi bile dah bleh online tak tau ape nak tulis plak....

entri kat bawah ni sebena nye telah diperam dari hari selasa hari tu sebab mase tengah update tetibe black-out....sebab petir guruh kuat giler.....

so sekarang aku nak letak award-award yang kengkawan aku bagi kat aku sebelum ni.....
arigatou gozaimasu, minna...... :D


ni award dari aina


  • 10 fakta diri sendiri :
- sorang manusia
- sorang anak
- sorang hamba
- x-student of sk kepong (frim)
- x-student of smk st. mary
- x-student of matrik kedah
- student of um
- suke ngorok (tak tau ngorok tu ape?? carik dalam kamus sulawesi)
- suke mengarut bukan mencarut
- tengah menaip sekarang ni

  • 6 orang penerima seterusnye :
- mila
- jibah
- safa
- yat
- bella
- aisyah kawan yang aku kenal dari darjah 1 sampai skarang...hee....


ni plak dari madie
aina pun bagi award ni gak sebab die dapat dari madie gak....

dalam blog beliau kate beliau membagi award ini kepade saye kerana blog saye slalu ber"henshin"....
hohoho.....
tengkiu2.....

dan kepade sesape yang rase nak amek award ni silekan lah ye...
:)

ni dari aina ngan madie....


berdasarkan arahan-arahan yang dikeluarkan.....
begini saye menjawabnye dengan tenang....
hehe....

1. person who tagged me : aina and madie both from my beloved drama club

2. her/his url :
http://eina-nana.blogspot.com sile la ke blog beliau....
anda pasti akan terpegun....hoho....
http://madie0286.blogspot.com sile la ke blog beliau jugak....
beliau antara penghuni kolej 13 yang kreatip terlebeyh....

3. tagged date : july 29, & august 6, 2009

4. 5 persons to tag :
- safa
- mila
- jibah
- yat
- ko nak?? sile sile....


aku rase itu je kot......
sape nak tambah lagi sile bagitau ye....
sebelum diriku terlupe....
heee......
:D


0 tanda kaki: