Jun 26, 2009

perasan sungguh!

aku tak paham la orang yang perasan camni....
dahla perasan....
pastu gi canangkan kat satu malaysia yang blog die adelah "blog nombor 1 negara"....
perrgghhh!!!!
tak tahannn........
anda memang sangat perasan....
tak....tak....
aku memang tak bace pun blog die....
sangat tak teringin....
tak tau pun die ade blog....
tau pun sebab khabar angin kononnye ade orang hack blog die.....
hahaha.....
macam yang K cakap....
tak mustahil die sendiri yang hack blog die sendiri....
sile la bace pasal manusie perasan ni kat blog K ni....

pastu aku cam terpike lak nak tengok pagerank "blog nombor 1 negara" ni.....
dan inilah keputusannye.....
dan cube bandingkan dengan saifulislam.com ....

hoho....
korang bleh check populariti blog/website korang kat sini.....
pagerank aku 1 je.....
tapi at least aku takde kate blog aku nombo 1 negara.....
jangan kan negara....kat kepong ni pun bukan....
heee.....
:D

2 tanda kaki:

TMUkmkd said...

p/s: macam ada "read more" tapi kenapa tak macam tak guna je


ok balik pada tajuk.. entah la.. diorang neh kadang2 hanya pikir rasa dia.. dia rasa dia hebat.. wal hal.. dengan rasa tu jadi bongkak tu...


p/s_2: nak approve komen pun kene tapis.. kalau kutuk sikit dah tak approve.. (K pernah hantar lepas kene "hack" tu, tak approve)

uchiha ct-k said...

ha?
macam tak gune?
camane tu....
nampak cam bleh gune jek...
saye budak baru blaja...
kalo salah tulun tunjukkan...
huhu...




nak reverse ke template asal dah takleh dah....
tak buat backup....
huhu....