Jun 27, 2009

best!

BANGKIT DARI LENA

renungkan masa dan ketika
berlalu beralih arah
bisakah aku undur semula
kutip sisa yang tersisa

masihkah ada ruang untukku
mencapai impian itu
andai ku jatuh tiada tuju
inikah akhir jalananku

chorus :
kegagalan hidup bukanlah
arti tuk selamanya
bangkit usaha usah gentar
teruskan berjuang
andai tercapai kejayaan
janganlah kau lupa
semua ini rahmat dari-Nya
ucapkanlah syukur
alhamdulillah

renungkan masa dan ketika
mencari di mana arah
ya Tuhan bantulah hamba-Mu
tuntun jalan sebaiknya

chorus

rap:
ingatlah wahai temanku
gagalmu bukan selalu
sekadar memberi waktu
untukmu merobah hidupmu
bangkitlah dari lena
jangan pernah putus asa
jadi yang luar biasa
mohonlah pada Yang Esa
inilah ujian rintangan buat hamba-Nya yang bersyukur

teman
ingatkan diri ini
untuk mensyukuri nikmat-Nya
gagal atau jaya
ujian Yang Maha Esa

meski kau coba dan mencoba
pasti ada hujungnya
ganjaran selayak buatmu
atas segalanya

chorus


tukang conteng : hanzsensei
tukang "sumbangkan" suara : wafi, elty, pikachu, hanzsensei
tukang humming : taktausape
tukang karut : kolej 13

ini lagu kawan saye yang buat....
diorang rakam kat "kolej" diorang sendiri kot....
gune software ape?
ntah....tanye r diorang....
diorang ni bukan sesebarang ustaz.....
diorang ustaz rock....!
YEAH YEAHHH!!!!!! (tone suara cam amuk)
beta sangat saspek kat geng-geng diorang ni....
mantopp!!
sape yang dok 8th mase sesi 2007/2008 mesti kenal diorang ni...
dan diorang ni dikenali sebagai geng hasbi....sempena name "kepala" diorang....
kehkehkeh....

klik sini untuk download lagu ni....


dulu aku suke usha jam tangan hasbi yang wane kuning yang besa tu....
best gilerrr.....
aku dah lame teringin nak jam cam tu....
yang penting...mesti wane kuning....
hee....

2 tanda kaki:

lynodehearty said...

wei ko usha jam tangan hasbi ke ko usha hasbi?? ini xbleh jadiii!!! hehe..xpa bah..bleh bah kalo ko..haha

uchiha ct-k said...

oyt!
nk usha die buat pe....
baek i usha pakwe i sasuke....
kehkehkehkeh