Mar 29, 2009

earth hour

earth hour
28 mac 2009
8.30 - 9.30 pm

aku rase cambest je bergelap-gelapan tadi....
hehe....
tringin nak tengok dari atas caner keadaan bumi ni bile bahagian demi bahagian bumi ni ditutup dan dibukak lampu menjelang 8.30 - 9.30 malam kat negara masing-masing [edit sket ayat dzul...hehe....tapi siriyes...aku pun tringin nak tengok camtu gak....]



hehe....takde koje

bile laa nak 9.30 nih.....(status lina dalam ym....hehe....)
[abes sume jerawat aku nampak....huhu.....]



muke ala-ala ketakutan gitu.....hehe....
nampak cam isteri yang solehah pun ade.....
HAHAHHAHAHAHAHAA
giloss sungguh haku hini....hehe....


pas dah isya' tuh aku gi merayau-rayau jap...
nak tengok floor laen caner....
ingat nak bawak henpon....amek-amek gamba....
pastu terpike lak.....buat pe....gelap kowwtt....
so tak bawak le henpon kesayangan haku hitu....

pastu pas dah rase cam takde pape yang best haku pun balik la ke bilik kesayangan haku hitu....
mase tengah bergelapan tu kunun-kunun nye la ade orang nak takot kan aku bagi audibles ym yang tak menakotkan langsung tuh.....hahahhahahaa....
pastu aku terpike....
naseb baek la rumet aku yang sorang tu takde...
kalo tak musti beliau taknak tutop lampu...
tido pun kene bukak lampu....hehehe....
takpe...takpe...kite dah bese tido bukak lampu.....hehe....

tapi aku rase sejam tu cam sekejap la plak....
pekate tiap-tiap malam aku ajak budak-budak floor aku sume tutop lampu....
mesti best kan....
hehe....

0 tanda kaki: