Feb 17, 2009

saye sukkkkkeee.......... :D

hari ni bukak nuffnang duet saye bertambah lagi...

duet saye bertambah sebanyak RM1++ berbanding minggu lepas

alhamdulillah.....................
:)

walaupun cam siket je pertambahannye.....tapi bertambah gak kann....

kepade yang melawat blog ni sile-sile lah klik kat iklan yang ade dalam blog ni ye....supaye duet saye bertambah lagi....hehe....

oh! jangan risau......takde pengeluaran duet dari korang nyer akaun atau pape r....

nuffnang tu yang akan bagi duet....hehe....

tak tau ape tu nuffnang???

hmmmm......

nuffnang ni salah satu cara untuk menjana pendapatan melalui internet...atau lebih khusus lagi...melalui blog....

kalau buat blog tapi takde nuffnang ibarat basuh kasut gune berus gigi....haaa.....

mengikut kate otai....duet nuffnang bergantung pade berape banyak orang yang klik pade iklan yang kite siarkan kat blog kite....

bilangan pengunjung pon memainkan peranan....

tapi..........
korang takleh klik kat iklan sendiri....
sebab manusie-manusie kat nuffnang tu leh kesan melalui alamat IP korang...

oleh itu....
korang suruh la kengkawan korang yang klik....
tak pon...kalau bijaksana seperti kancil dengan burung bangau....korang gi la kat laptop orang laen ke.....gi CC ke....pastu bukak blog sendiri....pastu klik sendiri iklan korang tuh....

setiap klik dapat 25 sen kott.....kot laa....

bile duet dah cecah RM50....nuffnang akan hanta cek kat rumah korang....sebab tu la mase nak daftar tuh kene bagi alamat dan segale bagai lagi yang die mintak....

untuk keterangan lanjut sile la tengok blog kawan saye,judin, kat x-poshop nih...

tak pun ade lagi sorang yang leh bagi tutorial pasal nuffnang ni gak....c33ram00n...

lagi 1......kalau nak orang klik kat iklan kite...kite sendiri kene la rajin klik orang laen punye....kan ke setiap amalan yang baek akan dibalas dengan sesuatu yang baek jugak.... :)

kirenye kalau klik kat iklan orang laen cam ala-ala sedekah gak la......kottt.... WALLAHU A'LAAM

:)

1 tanda kaki:

lynodehearty said...

aku da klik byk2 kali kt nuffnang ko tu..nanti jgn lupe blanja ek..huhu