Jan 20, 2009

berdua lebih baik

hahaha...
yeke?
ntah...

mmmmm
ahad hari tu saye telah keluar berdua dengan beliau ni


hahahaha...
eh...silap gambar r...
hehhehe...

saye kuar dengan budak nih....


name die hanisah abdullah...
kawan mase kat matrik dulu...
kawan 1 kuliah...die f5t3 aku f5t4...
kawan 1 floor...bilik kitorang dipisahkan oleh tandas jek...
so dolu2 slalu lah gak bertandang ke bilik die...

kitorang jumpe kat kl sentral...
mase tunggu die tuh aku tunggu kat mc
d kat kl sentral tuh...
dudok je sambil bace kreko yang bar
u dibeli...hehe...
tapi bile tengok keliling aku nampak ade r
beberape kelompok orang islam yang makan kat situ....
dan aku tertanye2 dalam hati...
"diorang ni tau ke x mcd ni menyumbang duet pade israel bingai tuh? ke....diorang memang x kesah pas
al hal nih??"
mmmm....

x lame pastu nisah sampai...
wah!

aku rase die ni cam dah laen sket r...
makin kecik...

hohohohohoho...
jangan le jadik makin kecik nisah oii...
nanti orang ingat budak tadika mane la jalan s
ensorang kat kl nih...
huhu...

nisah ni blaja kat unimap skarang...
engineer-to-be dalam bidang manufactu
ring....(btol kan?? hehe...)
skarang ni tengah intra...(kalau kat um
nih panggil LI...- same je maksud nye pown...) kat rawang...
sebab tu r dapat jumpe dengan
beliau...
sangat rindu kat budak kecik
nih...
pas habes matrik dulu dah x jumpe dah
sebab masing2 jauh...

huhu
oh ye...mmm...die ni dok kat gerik perak
(eh...btol kan?? aku ni slalu je terhilang ingatan...huhu)

mase jumpe tu die bawak beg besa sebab die dari rumah kakak die kat putrajaya...tiap2 hari minggu die gi umah kakak die..
pastu die cakap die blom
brekfes...
so x kan nak makan kat mcd
tu kan...
aku ajak gi times squa
re...
bla bla bla....


sampai times square x tau nak gi mane dah..
hahaha
tu la aku...bawak kawan gi kat tempat
yang diri sendiri x familiar...
ye...saye x familiar dengan times square nih...
baru pegi 2-3 kali je setakat idop
nih...
saye agak malu sebena nye kalau or
ang tanye "asal mane?"
"mmm.....kl"

sebabnye kalau orang tu cakap bleh bawak gi jalan2 round2 kl...saye memang x reti...saye bukan kaki jalan!
jadi saye jarang mengeksplorace
negeri saye sendiri...
sunway?hari yang gi maen ice skating tu baru skali pegi...
the curve?baru skali pegi...tu pown awa
tip yang bawak...dah lame dah tu...
ou?mmm...ade la beberape kali...
midvalley?dah masuk um ni baru l
a slalu pegi..
klcc?same kes dengan 'tengah'(mid)...kalo
x..x penah pegi pown...
kl tower?hmm! lagi la...baru skali je pegi...
huhu...

terdapat unsur "kesian saye kan?" di situ...
hahahahha

ok
berbalek pade crite...
disebabkan si nisah ni blom makan lagi j
adi saye pown mengajak beliau gi makan...
nak makan pown 1
hal...
saye x ingat kat floor mane yang ade t
empat makan!
hahhaha...boleh x maca
m tu...
haduiii...sian nisah...dah la bawak beg besau...
huhu...

aku try untuk ingat katne mcd (mcd lagi!) yang aku,wani,kaksu,mila ngan jibah makan dulu tu...
pastu jumpe.
.
pastu nampak chicken rice shop
ajak nisah makan kat
situ...
mule2 aku agak sangsi sket sebab kalau x salah aku penah dapat emel kate ciken rais shop nih x dapa
t logo halal lagi...
tapi tu dulu la...bile aku nampak logo tuh
terpampang "gedebuk!" besa2 kat lua tu emosi dah stabil la...hahaha
mase dapat menu tu...aku x tau na
k mintak pe...
sebab aku x penah makan kat situ..
sekali lagi terdapat unsur kesi
an di situ
huhu

pastu ade ciken set...aku pown ape lagi amek je r yang tuh...
mmmmm....ok la rase die...tapi nasik aya
m mama 10x lagi sedap!
heee....



nisah plak oder noodle set...


datok besau mangkok die...


mase tengah makan2 ni r mase untuk crite2...
tapi agak x best gak r sebab makan berdue
je (berdue lebeh baek??)
kalo makan ramai2 mesti lagi be
st...huhu
cam bese la...kalo name nye pompuan topik
utame adelah hati dan perasaan...hahahhaha...giloss....
mmmmmm....

dan rupe2 nye last week budak2 f5t3 ade buat reunion....
mmmmm....best nyeeeee.......!!!!
bile la klas kitorang nak buat reu gak....huuu
abu!sebagai ketue klas ko bertanggungjawab untuk buat reu f5t4!
haha...macam la si abuzar nih bace...ka
lo ko bace bagos r...haha
pas makan (yang memakan mase yang sangat l
ame) kitorang decide nak gi maen kat cosmic world tuh..
wuhuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!
ni persediaan untuk gi genting 31
hb ni nanti nih!
hehe
pas baya 37 hingget sorang (nenek mahal!)


mule2 tu cam orang bodo je masuk tempat tuh...
xtau nak gi mane
kitorang nak naek roller cos
ter tu dulu
sebab mase makan tu dok asek dengar
orang yang naek tu menjerit terlolong so macam agak excited gak r...
pas dah jumpe tuh naek
r...
mule2 nak dudok kat seat yang depaaaaannn skali tapi mase dok nak cek2 seat tuh ntah caner seat belt (btol ke n
ih?) die dah x leh nak bukak dah...so kitorang dudok r kat 2nd depan...
agak excited mase tengah pasang bende2 kat seat tuh...
orang kat tempat tu kan...memang agak bengong r...
kalo dah nak start tu bagitau la
orang...
leh r nak sedie dulu ke
hape...
aku yang tengah sedap2 amek gamba tetibe rase menatang alah tu dah start jalan trus aku masukkan henset dalam poket
giler ah...aku memang x penah langsung maen menatang alah nih...
ade unsur ketakutan mase ma
en tuh...
huuuuuuuuuuu
susah nak describe ka
t sini
sesetengah orang (cam mila) cakap roller coster kat sini x brape mencabar..tapi bagi aku macam nak terk
elua jantung nih pown ade...
badan aku agak sensitif dengan impuls
ive force nih
sebab tu aku agak senang mab
uk...huhu
tapi sepanjang naek tuh dalam 95%
aku tutop mate je
hahhahaha
x thrill langsung kan?
hahahahahhaha
plus, aku risau henpon aku terjat
uh ke ape...
blom habes baya lagi oiiii....
huhu

so aku agak x enjoy r dengan sebelah tangan pegang bende besi tu..sebelah lagi dok pegang henset kat dalam poket
huh
u
alih2 dah habes dah ride die..
.kejap je pown...
tapi kalo lame2 aku x tau
la caner...


pas dah rehat2 jap kitorang naek amende ntah name die...
yang bile kite naek..die akan bawak kite naeeekkkkkkkkk tinggi2 kat atas pastu pusing2
haa....yang tu aku rase ok...x takot sangat
mule2 tu takot sebab risau kalau2 die pus
ing lagi laju ke hape...
huhu

tap aku gerenti 10000000% abang mi takkan nak nye naek bende nih
penakut + gayat die tuh...naek eye on mala
ysia pown boleh gayat
hahahhhaa

pastu kitorang rehat lagi
mase tu aku dah agak loya dah
haduuuiiii...
susah btol la orang yang senang
mabuk nih...
rest jap...kat depan permenan dizzy ape ntah...
aku cakap kat nisah

"tengok name pown sumpah kite tak nak naek bende tuh"
hahahaha

just amek gamba je


mase dudok2 tu nisah kol judin, pakwe die a.k.a budak tutor aku f5t4
dah tu die soh judin cakap ngan aku
x reti nak cakap pe..
si judin pon dok gelak2 je
pastu sempat pe
san
"jage nisah elok2..."
hahahaha...

klaka bile memikirkan judin ni adelah seorang yang jiwang
(ampun ya pak...hheehe)

mmmm

kesah percintaan diorang ni cam pelik sket
bile dekat2...just kawan je...
pastu bile dah berjauhan kapel...
pastu bile jumpe kat matrik balik xde pape dah...
pastu bile dah nak abes pengajian kat ma
trik kapel balek...
sampai skarang...
judin ni budak klantan...skarang stadi kat upsi amek maths kot...
ke....fizik eh?
x ingat lagi skali..
.
hahaha

pas dah ok sket ktorang ingat nak naek bende yang berayun2 cam buaian tuh..tapi die berayun sampai orang terbalek...
ntah hape ntah name die
tapi xde orang nak naek lagi...
so kitorang pon dudok r lagi...

pastu jalan lagi..tengok "dna
mixer"...
alah...yang bentuk die cam kotak tuh...
giler dasat!

sumpah lagi skali...aku TAKKKKKKAAAANNNN naek bende tuh
TAKKAN!
giler...
aku yang tengok ni pown dah rase pening
ni kan plak orang yang dalam tuh
huuh...

aku bayangkan kalo naek bende tuh umpama dudok dalam satu kotak dan kotak tu dibaling2 dan dihumban2 sesuke ati
hiiiiissshhhh.....
dasat....dasat...
pastu kat sebelah dna mixer tuh ade bende yang pusing laju2...
ape ntah name die..
tapi tempat dudok die cam tempat d
udok dalam bas r...

nisah ajak naek bende tuh
aku pown ok je r...

lagi pown nampak cam x dasat sangat pown....
bile dah naek tu baru la aku tau agak azab jugak r naek bende tuh...
mase mule2 pelahan tu ok lagi
tapi yang x tahan tu bile die pusing bukan stakat bapak,tapi moyang laju nak mampos
!
disebabkan pusingan tu adelah dalam bulatan...
so terdapat daya emparan (centrifug
al force) di situ
sebab tula sume orang yang dalam tu bergerak mengarah ke luar...
macam dalam mesin basuh la...
bile die dah spin...korang tengok ade x baju2 tu berkumpul kat tengah?
x kan?

baju2 tu sume cam melekat kat dinding mesin basuh tu kan?
haa...tu le konsep centrifugal force tuh
sebab tu kalo naek bende yang kitorang naek tuh...berat mesti cukup...
kalo berat x cukup...misal kate 10kg je ade k
emungkinan korang leh tercampak keluar
tak pown kalo kelajuan die ditambah lagi...
so...kepada yati a.k.a yat ko x yah l
a naek bende nih...
takot ko melayang je
hehehehe

pas naek bende tuh badan aku dah x leh trime pape impak lagi
siriyes rase nak muntah
menggigil lagi
huhu

kitorang rest dengan agak lame r
kalo bleh mase tu nak landing je kat mane2
huhu
pas dah agak lame tu...dan pas koling
sane sini...
nisah cakap "kite nak naek la tu"
bende yang aku cakap ber
ayun tu
"tapi cam takot naek sorang2..."
huhu...sian nisah....tapi nak buat caner...
kennot go on la...
pastu nisah gi jugak
yeah!! go nisah!!!
dari kejauhan aku dapat gak r amek gamba die naek bende tuh...
tapi cam aku kate la...dari
kejauhan...
maseh x larat untuk be
rdiri...huhu

nisah yang sebelah sluar puteh tuh

pas dah habes naek tu nisah dah fenin dah...
rest lagi...
sampai die rase dah ok...kitorang gi surau untuk solat zohor...
tapi sebelum solat tuh masing2 tido dulu...
bangun2 je tengok dah nak pkol 4.30
hahaha! giler bapak!
boleh x macam tuh...
huhu

pas dah zohor tuh...trus je r asar kat situ skali
pastu kitorang jalan2 kat times square tu lagi
mase kat 1 floor tuh ade jual2 baju la ape la...
nisah ade beli 2 baju ni
baju yang die beli tu cam kecik sampai aku cakap macam baju budak2 je...
hahaa
yelah..
tengok la empunye badan...
memang kecik pown
korang kenal wani-chan kan?
haa...si nisah ni lagi kecik dari wani
diorang ni pown sebena nye saling mengenali sebab 1 mrsm gerik dulu

pastu kitorang pown balik ke kl sentral
nisah naek komuter aku naek lrt sampai stesen u

so begitulah kisah dating kami berdue...
huhu
hope to see u again nisah...
sangat best klua aritu
penat pown ade sampaikan semalam aku dok letiiihhhh memanjang...
orang laen dok berdebar tunggu result prk aku dok ngorok (membute la maksud nye..)
huhu

dah...
habes dah laporan untuk hari ini
sekian trime kaseh


p/s : kepade noly,huda,mawad,salehah ngan kimah... bile dapat nak jumpe korang lak...huuuuu rindu sesangat kat korang D pown aku dah agak lame x jumpe huuuu

p/s 2 : gamba x dapek nak dibesokan sebab wireless agak kebengongan

p/s 3 : caner laaa agak nye aku kat genting nanti ek? harap2 la berbaloi baya 42 hingget pegi balek...huuhu
p/s p : aaaa....tringin nye nak maen psp!!! nak maen wii gak!!!!

3 tanda kaki:

Muhamad Saipul Fakir said...

antare post terpanjang yg penah aku bace
dgn tabah aku menghabiskan pembacaan
haha

emm
cun ke kawan ko tuh. bleh la aku kenal2 haha

my my my said...

hahahah....
trime kaseh kerna dengan tabah dirimu menghabeskan bacaan mu itu encik sepul...
hahahahhaa...
post kite memang sume panjang2 kot..
kawan kite tu cun....cumil lagi...
nak kenal??
x yah r....die dah ade balak dah...
hahah..melepas r ko...
plus, kalo ko ngan die...ibarat klcc ngan midvalley kott...
hehehehe

x-po shop™ said...

oit2..balak dia dtg..hoho