Jan 30, 2009

anime

kat tepi blog nih aku letak senarai manganime yang aku harap dapat tengok/bace...

hehe....

yang paling ataaaasssssss skali yang paling aku nakkkkkkk tengok....

sampai yang ke-10 aku dah tak tau nak susun ikut mane yang aku nak dah....huhu...

ade sesetengah nye yang aku dah bace tapi blom tengok animenye...

ade yang aku blom bace manga nye tapi dah tengok animenye...

ade yang aku tak penah tengok/bace langsung....hanye ikot naluri kate manganime tu sronok...hehe

ade gak yang aku penah tengok separuh-separuh je....uhuuhu

kebanyakan yang aku letak "reading" tuh manga nye aku bace kat kreko...hohoho....

nanti dari semase ke semase aku letak lagi....ini pon dah banyak giler nih...hehheehehe


entri kali ni agak membosankan....huhuhu

0 tanda kaki: