Jan 3, 2009

.....alamak...tersambung lah pulak....

aku baru terperasan......
sem ni aku banyak kelas kat KDK (kompleks dewan kuliah....yang kat belakang fak. sains kat bukit sane tuuu....) aarr......
& aku xde klas langsung pown kat jabatan........
huhu.......
penat r camni.......aku x ske btol kalo klas kat atas sane tuh.......
kalo jalan kaki dari 8th sampai fizik 15 minit (kelajuan biase)
tapi kalo sampai ke kdk sane 17-18 minit.....
dengan termengah-mengah nye lagi......
aiiiisshhh......

ye.......saye lebeh ske jalan kaki walau pown sekarang bas dah free....
sebab saye sangat kurang exercise......oleh itu macam ni r care untuk saye exercise....siap ade beban kat bahu lagi.....heee...
tapi x tau nape sem ni rase cam nak je gune kenderaan.....
tambah2 ade orang offer nak jual moto skuter die rm1200.....
aiiiii......cam susah nak tolak je...tapi.....ntah....
sampai sekarang aku x cakap pape lagi kat beliau....
sian lak.....
huhu
ade sesape nak beli?????

hari tu gi klas optik....3 orang je...
aku, goh ngn sorang budak laki melayu ni....aku x tau name die n aku baru tau die tu batch aku....wahahahaha........
klas tu dr. chin aja.....beliau kalo mengaja memang sangat bersemangat!
tapi aku risau tol kalo aku jadi cam dalam klas die sebelum ni.....electrical n magnetism (e&m) di mane aku slalu tersengguk2 dalam lecture walau pown aku dudok depan.....
huhu....
sian dr. chin.......
sumimasen......
hontouni gomenasai dr.chin.....
huuuu........


p/s : sume orang dok tanye aku bile PT nak masuk....ntah la wehh.....kite pown x tau....bile orang dah bising2 cakap PT dah masuk baru la kite tau PT dah masuk....huhu....

3 tanda kaki:

Nur Sharmila said...

Dr Chin..hehe.mmg betul2 dia bersemngt.dia sgt bgaus mengajar..

fatin comey said...

errr aku nak beli skuter tp x berani nak bawak sbb aku xde lesen... so ko abaikan la..

xpe2 insyaAllah kita score optic dis sem.. yeah!!

my my my said...

insya ALLAH fatin kuning....hehe...