Jan 12, 2009

AAAAAHHHHHHHH!!!!! AKU BENCI!

aku SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANGAT lah TAK SUKE bile time nak dekat pilihan raye kampus nih.....

FITNAH............. crite-crite burok n tak betol sume kuar.....

sume buat spekulasi sendiri....

x kesah la belah mane pown.....

kalau nak tuduh-tuduh pown bagi r BUKTI yang SAHIH dan AMAT BOLEH DIPERCAYAI weyh...!

aku sangat malu bile dengar budak *ca ya nun alif* tanye "kate orang ISLAM x boleh buat macam ni macam ni macam ni......tapi kenape buat jugak...? "

ni lah orang melayu kite....

kalau berpolitik....tak ingat dunia.....nok sek dioooo jah monang (ahakss....testing testing....hehe...)....sampai x sedar bende yang die buat tu salah di sisi agame ke tak....

x kesah la belah mane2 pown....

baek gi berdoa banyak2 supaye ALLAH selamat kan saudare2 kite kat PALESTIN sane tuh....

diorang kat sane antare hidop ngan mati......garis pemisah antare 2 tu sangat lah nipis....bile2 mase je orang kat sekeliling diorang boleh jadi mayat.....even diorang sendiri!



mmmmm.....

hari tu selang sejam lebeh pas tengok brite dapat mesej :

"pemimpin Hizbullah, Lebanon, Syed Hasan Nasrallah meminta seluruh Muslim untuk melafazkan ayat Quran, surah al-Fath ayat 26-27, surah Yunus ayat 85, 86 & 88 malam ini. tolong sebarkan, agar Israel (la'natullah) HANCUR. forward kepada seluruh umat Islam. di sana saudara seagama telah dikepong, tunggu masa untuk disembelih. keadaan amat dahsyat. itu saja jihad kita. minta tolong sangat2 kepada saudara & sahabat2-sebar seramai yang mungkin!"

beliau berucap mase tu dengan penuh rase hiba ok.....sangat sedeyh....

oleh itu marilah kite sume berdoa untuk kesejahteraan saudara2 kite di sane........semoge ALLAH membalas kekejaman Zionis yang tak berhati perut jantung limpa buah pinggang hempedu otak ginjal tu seperti mana ALLAH menurunkan tentera burung ababil untuk membantu menentang tentera bergajah abrahah....amiin....

MARI BOIKOT BARANGAN US DAN ISRAEL !!!!!

menurut laporan http://www.ifamericansknew.org amerika syarikat tak gune tuh menyalurkan bantuan kewangan antara $6.8 juta hasil dari cukai2 yang dibayar rakyat amerika untuk israel si bangkai tuh....SEHARI ye....bukan setahun....(tahun 2007)

walaupun rase cam x mungkin pemboikotan kite x setanding dengan angka yang mak datuk punye lah besa tuh.....tapi kalau kite sume bersatu memboikot barangan diorang....insya ALLAH....kite dapat menggugat ekonomi diorang....bukan sket....tapi banyak...

klik sini untuk dapatkan info pasal produk2 si la'natullah tuh.....

kalo x dapat nak boikot sume pown boikot r 3 produk utama nih....

  • coca cola
  • starbucks
  • colgate
dan sekarang....saye ingin mengutarekan hemat saye....bukan helmet ye...tapi hemat....

kerajaan dan kedai2 kat malaysia ni patut nye boikot same produk2 ni.....ye ye...saye tau....kalau boikot sume kite sendiri pown akan 'rugi'. kalau x tahan nak boikot sume boikot r sket2.....ade banyak lagi kottt barang2 laen yang setanding dengan barangan cap israel-amerika tuh...

kejadian ni secara tak langsung memberi kite kesedaran betape pentingnye untuk kite berdiri sendiri tanpa mengharapkan barangan dari luar negara.

dan kepada non-muslim di luar sane....mungkin korang penah dengar kenyataan ni...tapi saye nak ulang gak....ape yang berlaku di palestin bukan lah isu keagamaan semata-mata...tapi isu kemanusiaan....bayangkan negare kite sendiri tak penah lekang dengan muzik2 yang datang dari dentuman bom2 sehari-hari....kematian yang sentiase bermain-main di mate....(dah start dah bahase puitis aku.....huhu....)....tentu saje kite akan mengharapkan seluruh dunie untuk membantu kite tak kire ape bangse dan agame sekalipun...

0 tanda kaki: